مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-17سياسي

سردار فدوی: روحیه جهادی لازمه پیشبرد امور مدیران در انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار علی فدوی در ادامه سفر خود به این استان با حضور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ارشد سپاه الغدیر، با بیان این که همه چیز این دنیا گذراست، اظهار کرد: با توجه به این که در عصر حاضر سن و سال افراد کوتاه شده و عمر مسئولیت هم از آن کوتاه تر است.

وی با بیان این که انسانها باید در این وقت کم آخرت خود را با بهشت قطعی کنند، افزود: خداوند برای کمک به انسانها فرموده توفیقات دنیوی با حق تعالی و توفیقات اخروی با بنده هاست که در دنیا رقم می زنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که مسئولیت در نظام اسلامی مسئولیتی آخرتی است، گفت: مدیران باید مسئولیت خود فرصتی برای عاقبت بخیری در آخرت بدانند.

سردار فدوی تفکر و روحیه جهادی را لازمه پیشبرد امور مدیران در انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: دست اندرکاران یادشان باشد که در برابر خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم مسئولند.

وی شهدای مدافع حرم را نتیجه تداوم رویه انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون عنوان و تصریح کرد: تقویت روحیه ایثار و شهادت رمز پیروزی و کسب دستاوردهای مختلف است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این که در مرام فرماندهان سپاه دستور بیایید بر بروید مقدم است، اظهار کرد: بسیاری از امورات در نظام اسلامی آخرتی است و مسئولان باید خود را بر همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: روحیه جهادی لازمه پیشبرد امور مدیران در انقلاب اسلامی است

سردار فدوی: روحیه جهادی لازمه پیشبرد امور مدیران در انقلاب اسلامی است