مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-05-17اجتماعي

یاسوج؛ شهر بدون پارکینگ در ایران/بی توجهی مسئولان در ایجاد بهشت سارقان!


شهری که نام پایتخت طبیعت ایران را به خود گرفته و مسافران و گردشگران زیادی در آن تردد کرده و بیتوته می کنند و مهمتر از همه اینکه در طرح جامع شهری یاسوج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مسئولان امور شهری یاسوج در سال های اخیر در ایجاد ابتدایی ترین امکانات و فضاهای شهری در مانده بوده اند به نحوی که این شهر با جمعیت بی حد و حصر و حاشیه نشینی بی اندازه و به تبع تردد بالای خودرو ها از داشتن یک پارکینگ عمومی محروم است.

شهری که نام پایتخت طبیعت ایران را به خود گرفته و مسافران و گردشگران زیادی در آن تردد کرده و بیتوته می کنند و مهمتر از همه اینکه در طرح جامع شهری یاسوج، با پیوستن مناطق اقماری باید شاهد یک شهر بزرگ بیش از 300 هزار نفری باشیم که البته پارکینگ خودرو ندارد.

در نشست اخیر مسئولان قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع اشاره شد و مسئولان ارشد قضایی نسبت به این وضعیت اعلام خطر کردند.

قطعاً مسئولان قضایی استان مشکلات کنونی را دیده و مشکلات آینده را پیش بینی کرده اند که چنین به قضیه پارکینگ خودرو وارد شده اند اما در آن سوی قضیه عزم جدی از  جانب متولیان امور شهری دیده نمی شود.

 چرا شهر یاسوج به مانند سایر شهرهای هم اندازه و هم تراز پارکینگ عمومی به معنای واقعی نداشته باشد، این گونه که معلوم است آقایان مسئول امور شهری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاسوج؛ شهر بدون پارکینگ در ایران/بی توجهی مسئولان در ایجاد بهشت سارقان!

یاسوج؛ شهر بدون پارکینگ در ایران/بی توجهی مسئولان در ایجاد بهشت سارقان!