مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-05-16بين الملل

انتقاد شدید اوکراین از کم کاری ناتو


وزیر خارجه اوکراین با انتقاد شدید از پیمان آتلانتیک شمالی در حمایت از اوکراین در جنگ روسیه گفت که ناتو کار اندکی برای اوکراین در این جنگ انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری کولبا وزیر امور خارجه اوکراین روز دوشنبه با انتقاد از پیمان آتلانتیک شمالی گفت که ناتو در زمینه جنگ با روسیه، کار اندکی برای اوکراین انجام داده است.

وی گفت: در ابتدای حمله روسیه، این درک وجود داشت که ناتو قدرتمند بوده و می تواند اقدام کند و تنها کاری که اتحادیه اروپا می تواند انجام دهد این است که به ابراز نگرانی بپردازد اما این جنگ ثابت کرد که چیزها کاملا متفاوت هستند.

ناتو به عنوان یک ائتلاف می تواند خیلی کم کاری کند، البته اگر نگوییم هیچ کاری .

وزیر خارجه اوکراین اضافه کرد: اتحادیه اروپا به عنوان نیروی محرکه، به عنوان بدنه ای که می تواند آینده اروپا را تشکیل دهد، به مسیر خود بازگشته است و اوکراین این فرصت را به آنها داد تا نشان دهند که می توانند .

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز روز دوشنبه گفت که این اتحادیه هنوز به توافقی درباره بسته ششم تحریم ها علیه روسیه دست نیافته است.

وی که این سخنان را پس از دیدار با وزیران خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل مطرح می کرد، گفت: متاسفانه، امروز دستیابی به توافق امکان پذیر نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید اوکراین از کم کاری ناتو

انتقاد شدید اوکراین از کم کاری ناتو