مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-05-16ورزشي

کشتی گیران فارس با کسب 2 طلا و یک نقره در رقابت‎ های بلغارستان درخشیدند


کشتی گیران استان فارس در رقابت های کشتی فرنگی بین المللی جام پتکو سراکوف بلغارستان، با کسب 2 مدال طلا و یک مدال نقره، درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا رستمی و محمد حسین آذرم دخت در این دوره از رقابت ها نشان طلا گرفتند و امیر رضا ده بزرگی هم مدال نقره از آن خود کرد.

   محمدرضا رستمی که در وزن 72 کیلوگرم به روی تشک رفته بود، دور نخست با نتیجه 9 بر صفر کریل مینگواز قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله دوم صعود کرد، در این مرحله 9 بر 5 پترگونیاشی بلغارستانی را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

رستمی در مرحله نیمه نهایی علیخان کوکنوف را با نتیجه 5 بر یک  مغلوب کرد و به فینال راه یافت و در دیدار نهایی هم عبدالله توپارک ترکیه ای را شکست داد و به مدال طلا رسید.

محمدحسین آذرم دخت دیگر کشتی گیر فارس بود که در این پیکارها حضور یافت، او که در وزن 77 کیلوگرم کشتی گرفت، ابتدا 10 بر 3 ، ویسال ایوبوف از قزاقستان را شکست  داد و به مرحله دوم رفت که در این مرحله هم 9 بر 4 رسول جونیس از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 آذرم دخت در مرحله نیمه نهایی 8 بر صفر از سد مالیک جلیل اف از قزاقستان گذشت و راهی فینال شد و با شکست دادن 8 بر 5 کالکان عبدالرحمان از ترکیه، آذرم دخت به مدال طلا دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیران فارس با کسب 2 طلا و یک نقره در رقابت‎ های بلغارستان درخشیدند

کشتی گیران فارس با کسب 2 طلا و یک نقره در رقابت‎ های بلغارستان درخشیدند