مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-16ورزشي

اتهام کمک داور به ذوب آهن و بیانیه باشگاه اصفهانی


پس از اتهام کمک داور بازی ذوب آهن و تراکتور در خصوص تصادف رخ داده برای وی، باشگاه ذوب آهن بیانیه ای منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، روز شنبه و در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال بین تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز در ورزشگاه فولادشهر در دقایق پایانی سبزپوشان به گل رسیدند و در حالی که داور گل را صحیح اعلام کرد، در آستانه شروع مجدد بازی کمک داور بازی با اعلام آفساید گل را مردود کرد.

این تصمیم ناگهانی و دیرهنگام سبب ایجاد درگیری ها و حواشی زیادی شد و در ادامه نیز مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری ناراحتی خود را از این تصمیم اشتباه داور اعلام کرد.

صبح امروز اما خبر صحبت های این کمک داور علیه ذوب آهن خبرساز شد، وی گفته بود که بعد از بازگشت از اصفهان یک خودرو سه بار به خودروی من زد که مشکوک بود، بار اول فکر کردم چیزی طبیعی است اما دو بار دیگر این کار را انجام داد و حتی من از او خواهش کردم که کاری نداشته باشد اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت ماشینم به سمت شانه خاکی رفت.

از همین رو باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در طول قریب به 6 دهه گذشته هر کس که دستی در ورزش میهن اسلامی مان دارد  واقف است که اخلاق مداری و پرهیز از حواشی صفات جدا ناپذیر باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان بوده و خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام کمک داور به ذوب آهن و بیانیه باشگاه اصفهانی

اتهام کمک داور به ذوب آهن و بیانیه باشگاه اصفهانی