مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-16ورزشي

معاون وزیر: علت پناهندگی ورزشکاران بی ثباتی مدیریت فدراسیون ها است


معاون وزیر ورزش در امور بانوان بی ثباتی در مدیریت فدراسیون ها را یکی از دلایل پناهنده شدن ورزشکاران در رشته های مختلف عنوان کرد.

- ، مریم کاظمی پور در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد کاروان ایران در المپیک ناشنوایان گفت: کاروان ایران با حضور 16 دختر پرتوان و افتخار آفرین در تکواندو و کاراته و تیراندازی توانست با تعداد زیادی مدال ثابت کند که هر جایی به ورزش زنان اعتماد شده بازخورد و مزد زحمات را خوب ادا کردند.

وی ادامه داد: به جامعه ورزش زنان این موفقیت ها را تبریک می گویم.

در سال 1401 مستمرا این موفقیت ها تکرار می شود و امیدواریم که در رقابت های پیش رو در همه رشته ها نیز دختران ما بدرخشند و در عرصه بین المللی نماینده تمام عیار کمی و کیفی در قواره زن ایرانی باشند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص پناهندگی ورزشکاران کشورمان با وجود هزینه های که در کشور برای آنها انجام شده است، گفت: متأسفانه هجمه های دشمنان و معاندان ما در خصوص نوجوانان و جوانانی که مسیر رشد خود را پیدا کردند و در حد توان برای آنها برنامه ریزی شده را شاهد هستیم.

قبول داریم خیلی مسائل باید جدی تر دنبال شود.

درباغ سبزهایی که دشمنان به آنها نشان می دهند، آنها را به نوعی با ابهاماتی که ممکن است وجود داشته باشد درگیر می کند و در نتیجه آنها را از کشور می برند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: علت پناهندگی ورزشکاران بی ثباتی مدیریت فدراسیون ها است

معاون وزیر: علت پناهندگی ورزشکاران بی ثباتی مدیریت فدراسیون ها است