مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-16اقتصادي

افزایش 10 درصدی توزیع تخم نوغان در گیلان


رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی ها امسال 48 هزار جعبه تخم نوغان در میان نوغانداران کشور توزیع می شود، گفت: سهم استان گیلان از 41 هزار جعبه تخم نوغان جعبه های توزیع شدهT 12 هزار و 400 جعبه است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عدیل سروی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه توزیع تخم نوغان در میان نوغانداران کشور اظهار کرد: تاکنون 41 هزار جعبه تخم نوغان بین نوغانداران 25 استان توزیع شده است.

  وی با بیان اینکه سهم استان گیلان از 41 هزار جعبه تخم نوغان جعبه های توزیع شده 12 هزار و 400 جعبه است، گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 10 درصدی در توزیع تخم های نوغان در استان گیلان هستیم.

  رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی ها امسال 48 هزار جعبه تخم نوغان در میان نوغانداران کشور توزیع می شود، بیان کرد: سهم استان گیلان یک سوم این جعبه ها است که این امر نشان دهنده اهمیت کشت نوغان در گیلان است.

  سروی، ارزش هر جعبه تخم نوغان را 15 هزار تومان عنوان کرد و افزود: از هر جعبه تخم نوغان 37 کیلوگرم پیله تر برداشت می شود و از هر 6 کیلوگرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلوگرم نخ ابریشم خام به دست می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی توزیع تخم نوغان در گیلان

افزایش 10 درصدی توزیع تخم نوغان در گیلان