مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-16سياسي

آیت الله سعیدی: دولت سیزدهم با همراهی مردم منجی مشکلات کشور است


امام جمعه قم با بیان اینکه دولت سیزدهم با همراهی مردم منجی مشکلات کشور است، گفت: این دولت آمده است تا تهدیدهای مخاطره آمیز و اشتباهات گذشته را رفع کند و در این مسیر با روحیه خستگی ناپذیری و با آبروی خود به صحنه آمده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تقدیر از اسکان زائران نوروزی در مدارس استان قم اظهار کرد: این کار مصداق کار جهادی بود که در اسلام و مکتب اهل بیت(ع) مورد تاکید قرار گرفته و باید در هر موقعیتی نمود داشته باشد.

وی با اشاره به نگاه جهادی دولت برای خدمت رسانی در عرصه های مختلف، به تلاش بیشتر برای حفظ حقوق کارکنان و معلمان تأکید کرد و گفت: باید بپذیریم و بدانیم که آموزش و پرورش از مهم ترین مجموعه هایی است که ساختار نظام را به مرور زمان شکل می دهد و به برکت معلمانی که دغدغه فکری و معیشتی نداشته باشند فرهنگ اصیل و ناب هر کشور شکل می گیرد.

تولیت آستان مقدس فاطمی با اشاره به تدبیر دولت در بازگشایی مدارس و نظرات مخالفی که در این زمینه وجود داشت، گفت: عقب ماندگی دانش آموزان خطری مهم و در عرض خطر کرونا بود و مخالفت برخی با باز شدن مدارس از سر نا آگاهی بود زیرا آموختن علم واجب است و نباید به خاطر برخی جهات، کارهای واجب را عقب انداخت و یا تعطیل کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دولت سیزدهم با همراهی مردم منجی مشکلات کشور است

آیت الله سعیدی: دولت سیزدهم با همراهی مردم منجی مشکلات کشور است