مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-16اقتصادي

ساداتی نژاد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به خوبی انجام نشده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد در نشست قرارگاه تامین مالی و سرمایه گذاری کشاورزی امروز با حضور معاونین وزارتخانه، - وزیر جهاد کشاورزی گفت: علاوه بر مدل های رایج تامین مالی در کشور باید به سمت شیوه های نوین تامین مالی حرکت کنیم، بنابراین بازار سرمایه می تواند ابزاری مناسب برای افزایش سرمایه گذاری و تامین مالی در بخش کشاورزی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد در نشست قرارگاه تامین مالی و سرمایه گذاری کشاورزی امروز با حضور معاونین وزارتخانه، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیرکل دفتر آینده پژوهی و مدل سازی معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی در سالن جلسات وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، افزود: ما نیازمند تغییر رویکرد در سرمایه گذاری بخش کشاورزی هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در بخش کشاورزی در سال 1401 افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به نگاه متفاوت دنیا به حوزه غذا، تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به خوبی انجام نشده و نیازمند تحولات چشمگیری در این زمینه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به خوبی انجام نشده

ساداتی نژاد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به خوبی انجام نشده