مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-16اقتصادي

آب مورد نیاز شالی کاران گیلانی تامین شد


سرپرست حوضه آبریز رودخانه سفید رود بزرگ گفت: با توجه کاهش بارندگی به دلیل برنامه ریزی انجام شده و همچنین همراهی مردم گیلان، نیاز آبی کشاورزان و شالی کاران به طور کامل تامین شده است.

- ارسلان هاشمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت تامین منابع آب مورد نیاز کشاورزی در حوضه آبریز سفیدرود بزرگ اظهار داشت: بر اساس گزارشاتی که از نحوه آبیاری شبکه بزرگ آب کشاورزی گیلان هست،  تامین منابع لازم آبی برای 172 هزار هکتار در شبکه فومنات، شبکه آبیاری مرکزی و شبکه آبیاری شرق گیلان برنامه ریزی و در حال انجام است.

سرپرست حوضه آبریز رودخانه سفید رود بزرگ با اشاره به وضعیت ورودی و خروجی سد سفیدرود گفت: ورودی مخزن سد سفیدرود با وجود کاهش نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته به 96 متر مکعب در ثانیه رسیده است و خروجی این سد بر اساس برنامه ریزی دقیقی که انجام شده معادل 186 متر مکعب در ثانیه خواهد بود.

*نیاز آبی شالی کاران گیلان به طور کامل تامین شده است وی در بیان شرایط تامین آب مشترکان کشاورزی استان گیلان گفت: بر اساس توافق، بخش های عمده از زمین های کشاورزی تامین آب شده و کشاورزان در وضعیت آرامش هستند.

هاشمی با اشاره به تامین منابع آب برای برنج کاران گیلانی گفت: با توجه کاهش بارندگی به دلیل برنامه ریزی انجام شده و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مورد نیاز شالی کاران گیلانی تامین شد

آب مورد نیاز شالی کاران گیلانی تامین شد