مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-16اقتصادي

تعطیلی مجاز نانوایی ها در مشهد تا پایان هفته لغو شد


فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه برای جبران نقص تعطیلی نانوایی ها مصوب کردیم تا پایان هفته هیچ نانوایی تعطیلی نداشته باشد، گفت: بنا شده این مصوبه به نانوایی ها ابلاغ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محسن داوری درباره جلسه قرارگاه رفع مشکلات نانوایی های شهرستان مشهد اظهار کرد: جلسات قرارگاه تقریبا یک روز در میان برگزار می شود و امروز هم همه اعضا را جمع کردیم تا با فرصت وسیع تری مشکلات را در صحنه بررسی کنیم و بعد از بررسی راه حل مناسب را پیدا کنیم.

فرماندار مشهد با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز تعطیلی برخی نانوایی ها بود گفت: وضعیت این نانوایی ها مشخص نبود که به خاطر روز تعطیل مجازشان باز نیستند یا دلایل تعطیلی آن ها چیز دیگری است و طبق بررسی مشخص شد برخی از این ها روز تعطیلی شان نبوده است.

وی افزود: تیمی گذاشتیم تا ظرف امشب و فردا بررسی کنند هر نانوایی که خارج از تعطیلی مجازش بسته است صاحب آن را بخواهند و علت تعطیلی را بررسی و به چرخه عرضه نان برگردانده شود.

داوری با تاکید بر اینکه برای جبران این نقص مصوب کردیم تا پایان هفته هیچ نانوایی تعطیلی نداشته باشد خاطرنشان کرد: بنا شده این مصوبه به نانوایی ها ابلاغ شود.

فرماندار مشهد با اشاره به 300 نانوایی اختصاص داده شده برای عرضه نان از ساعت 6 صبح الی 12 شب، تصریح کرد: برخی از این ها به هر دلیلی یا ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مجاز نانوایی ها در مشهد تا پایان هفته لغو شد

تعطیلی مجاز نانوایی ها در مشهد تا پایان هفته لغو شد