مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-05-16پزشكي

کاهش مدت زمان بستری مبتلایان کرونا با مصرف«شربت گیاهی موکوزیفت»


پزشک طب سنتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک مصرف شربت گیاهی موکوزیفت با پایه زنیان را یکی از راهکارهای کاهش مدت زمان بستری مبتلایان کووید 19 برشمرد.

- مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: در دوران اپیدمی کووید 19 پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی اراک و دکتر لطیفی متخصص طب سنتی و عضو هیات علمی دانشگاه که یکی از مجریان اصلی این طرح بود موفق به تهیه شربت گیاهی موکوزیفت با پایه زنیان شدند که با همکاری گروه عفونی و پزشکان طب سنتی دانشگاه به نتیجه رسید و ضمن تجاری سازی و موفقیت در کارآزمایی بالینی به بازار عرضه شد.

وی ادامه داد: این پروژه تحقیقاتی باعث کاهش مدت زمان بستری بیماران مبتلا به کووید19 در بیمارستان شد که در جای خود موفقیتی چشمگیر محسوب میشود.

پزشک طب سنتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک  تاکید کرد: در دوران اپیدمی کووید 19 گروه طب ایرانی و متخصصین طب سنتی همگام با سایر متخصصین به ویزیت بیماران و مشاوره در سلامتکده های کوثر، ساعی و بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) مشغول بودند و با توان حداکثری ارایه خدمت می کردند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون نیز متخصصین طب سنتی در سلامتکده های کوثر و ساعی آماده ارائه خدمت و مشاوره به گروه های هدف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مدت زمان بستری مبتلایان کرونا با مصرف«شربت گیاهی موکوزیفت»

کاهش مدت زمان بستری مبتلایان کرونا با مصرف«شربت گیاهی موکوزیفت»