مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-16پزشكي

علائم اولیه آرتریت روماتویید


شواهد فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد درمان به موقع بیماری آرتریت روماتویید و طی چند ماهه نخستِ بروز علائم، می تواند برای تغییر دائمی روند پیشرفت بیماری موثر باشد و آنچه مهم است، - تشخیص زودهنگام بیماریست.

بیماری آرتریت روماتویید می تواند به طور قابل توجهی کیفیت زندگی را کاهش دهد، بر قدرت تحرک فرد تاثیر بگذارد و باعث آسیب مفاصل شود که با پیشرفت بیماری تشدید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیچ درمانی برای عارضه آرتریت وجود ندارد اما بر اساس نتایج مطالعات، تشخیص زودهنگام آن قطعا می تواند کمک کننده باشد.

همچنین درمان تهاجمی آرتریت روماتویید با روشهای خاص پس از سه تا چهار ماه از بروز علائم می تواند سرعت پیشرفت بیماری را کاهش دهد.

شواهد فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد درمان به موقع بیماری آرتریت روماتویید و طی چند ماهه نخستِ بروز علائم، می تواند برای تغییر دائمی روند پیشرفت بیماری موثر باشد و آنچه مهم است، تشخیص زودهنگام بیماریست.

آرتریت روماتویید اولیه چیست؟ آرتریت روماتویید یکی از آرتریت های خود ایمنی شایع است که در هر گروه سنی ممکن است رخ دهد اما در زنان 30 تا 50 ساله شایع تر است.

زمانی که مدت زمان بیماری کمتر از شش ماه باشد، آرتریت روماتویید زودهنگام در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم اولیه آرتریت روماتویید

علائم اولیه آرتریت روماتویید