مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 07:122022-05-16اقتصادي

کارگران و بازنشستگانی که «یارانه» نگرفته اند


در روزهای اخیر، تعدادی از کارگران و بازنشستگان که به دلایل مختلف از دریافت یارانه نقدی محروم شده اند، از عدم موفقیت در درج شکایت انتقاد کردند و گفتند: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، همه چیز در بازار گران شده است؛ زمانی با یک حقوق کارگری دست مان به دهان مان می رسید حالا با مستمری بازنشستگی و کار دوم و یارانه ای که به حساب مان می ریزند، بازهم جیب مان خالیست و استطاعت خریدِ ساده ترین کالاها را نداریم.

محمدعلی براتی، بازنشسته ی کارگری در قروه ی کردستان است؛ بازنشسته ای که به جز مخارج سنگین یومیه، هزینه های ماهانه ی دارو و درمان دارد و نگران است حالا که کالاهای اساسی زندگی به طرفه العینی گران شده اند، هزینه های دوا و درمان هم بالاتر برود و دیگر آه خالی هم در بساط بازنشستگان نماند! این روزها کلیدواژه ی اصلی گرانی است و در مرحله ی بعد، یارانه؛ هرچند دولت وعده داده بود به جز چهار قلم کالای اساسی، دیگر هیچ کالایی گران نمی شود یعنی مجوز رسمی برای گران تر شدن ندارد اما مشاهدات میدانی نشان از گران شدن بسیاری از کالاها و اقلام در نظام جانشینی، تکمیل و به هم پیوستگی دارد.

نشانه هایی برای به هم پیوستگی قیمت ها کالاها به شدت به هم وابسته اند و آزادسازی قیمت یک کالا در عین تثبیت قیمت سایر کالاها و اقلام، نوعی ساده انگاری است؛ و یک شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران و بازنشستگانی که «یارانه» نگرفته اند

کارگران و بازنشستگانی که «یارانه» نگرفته اند