مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-05-15سياسي

اختتامیه همایش جلوه های جهادی شهیدان باکری وسلیمانی درمدیریت شهری


اختتامیه همایش ملی «جلوه های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری» سوم خردادماه در تبریز برگزار می شود.

- ، رییس شورای سیاستگذاری همایش ملی جلوه های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری در نشست خبری گفت: شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در شرایط سخت دوران دفاع مقدس با مدیریت جهادی خود کارهای در حد غیرممکن را به ممکن تبدیل کردند.

رحیم ملاحسینی، افزود: شخصیت هایی مانند باکری و سلیمانی در آن دوران جنگ را اداره کردند و در زمان کنونی باید این نوع مدیریت جهادی را با برگزاری همایش های علمی به مدیران و مسؤولان کنونی و به ویژه جوانان در گام دوم انقلاب ارائه کرد.

وی اظهار داشت: این همایش ملی قرار بود روز 25 اسفند همزمان با سالگرد شهادت مهدی باکری برگزار شود ولی با توجه به استقبال علاقه مندان، فرصت ارسال مقالات به این همایش تمدید شد و قرار است این همایش سوم خرداد امسال در سالن همایش های بین المللی خاوران تبریز برگزار شود.

دبیر علمی این همایش ملی نیز گفت: تاکنون 200 عنوان مقاله از سراسر کشور به این همایش ارسال شده که از این تعداد 175 اثر از سوی دبیرخانه این همایش پذیرش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه همایش جلوه های جهادی شهیدان باکری وسلیمانی درمدیریت شهری

اختتامیه همایش جلوه های جهادی شهیدان باکری وسلیمانی درمدیریت شهری