مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 18:222022-05-15بين الملل

تهدید معلمان فلسطین اشغالی به اعتصاب سراسری


معلمان و مربیان فلسطین اشغالی به دلیل حقوق کم، وزارت آموزش رژیم موقت صهیونیستی را تهدید به اعتصاب کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری صهیونیستی روز یکشنه از احتمال اعاصاب سراسری معلمان در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به نوشته روزنامه جروزالم پست اتحادیه معلمان رژیم موقت صهیونیستی روز یکشنبه تهدید کرد در صورت عدم افزایش دستمزد معلمان تا آغاز سال تحصیلی آینده در سپتامبر، دست به اعتصاب خواهد زد.

این اتحادیه خواستار توافقی در مورد بهبود ساختار دستمزد با کمک وزارت دارایی شده  تا از مهاجرت گسترده معلمان و مربیان جلوگیری می کند.

وزارت دارایی رژیم موقت صهیونیستی در  بیانیه ای درباره اختلاف کارگری صنفی معلمان اعلام کرد: از این که بارها و بارها  این اتحادیه ترجیح می دهد به جای گفت وگو، تهدید به اعتصاب کند، ناامید است.

چندی قبل نیز منابع خبری گزارش کردند که آمار فقر میان شهرک نشینان صهیونیست افزایش یافته، مسئله ای که نشان دهنده شکست سیاست های رژیم اشغالگر اسراییل در رسیدگی به این مشکل به ویژه پس از شیوع بیماری کروناست.

روزنامه معاریو در گزارشی نوشت: بر اساس تعریفی که بیمه اسراییل از خط فقر ارائه داده است، یک میلیون و 920 هزار اسراییلی فقیر هستند (معادل 20 درصد از کل اسراییلی ها) که شامل حدود 860 هزار کودک و 16


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید معلمان فلسطین اشغالی به اعتصاب سراسری

تهدید معلمان فلسطین اشغالی به اعتصاب سراسری