مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 18:222022-05-15اقتصادي

مدیرکل تعاون یزد: 80 درصد مردم استان یزد یارانه می گیرند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این ‎که اصلاح یارانه طرحی به نفع معیشت و اقتصاد خانواده هاست، گفت: در حال حاضر 80 درصد مردم استان یزد یارانه دریافت می کنند.

- فل به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا فلاحتی عصر امروز در نشست خبری که با موضوع مردمی سازی یارانه ها برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبیین سیاست های اجرایی دولت در بحث مردمی سازی یارانه ها، اظهار کرد: توزیع عادلانه خدمات از جمله مهمترین اهداف دولت سیزدهم در اجرای طرح اصلاح یارانه هاست.

وی با بیان این که پرداخت ارز 4200 تومانی ماهانه بالغ بر 38 هزار میلیارد تومان خزانه دولت را به نفع دلالان خالی می کرد، افزود: قاچاقچیان دومین گروه بهره مند از ارز 4200 تومانی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان این که مردمی سازی یارانه ها در حقیقت جراحی اقتصادی کشور است، گفت: این مهم باید در سال های گذشته انجام می شد ولی متاسفانه با وجود لزوم قانونی آن، دولت ها از اجرای آن سرباز می زدند.

وی بدون اجرای این طرح مردمی سازی یارانه قطعا اقتصاد کشور در سال های آینده با مشکلات زیادی روبرو می شد، تصریح کرد: در حال حاضر 80 درصد مردم استان یزد یارانه می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تعاون یزد: 80 درصد مردم استان یزد یارانه می گیرند

مدیرکل تعاون یزد: 80 درصد مردم استان یزد یارانه می گیرند