مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-15اقتصادي

تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در اختیار صیادان دشتیاری


مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: صیادان شهرستان دشتیاری برای خرید قایق صیادی می توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بهره مند شوند.

- غلامعلی صمصامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: یکی از اهداف صندوق، تکمیل زنجیره های کسب و کار است و در این خصوص دو کارخانه نگهداری، بسته بندی و فرآوری ماهی و میگو در شهرستان دشتیاری با تسهیلات هر کدام به مبلغ 40 میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی افزود: در سایت پرورش میگوی گواتر نیز، صندوق کارآفرینی امید برای پیشرفت کار، تسهیلات ارائه کرده است و چندین نفر هم برای توسعه کار در این سایت در حال دریافت تسهیلات از صندوق هستند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان اظهار داشت، با کمک به خرید قایق های صیادی در این شهرستان، بخشی دیگر از زنجیره کسب و کار حیطه آبزیان در منطقه کمک می شود.

صمصامی افزود: هم اکنون افراد دارای مجور می توانند با مراجعه به اداره شیلات، از تسهیلات ارزان قیمت صندوق برای خرید قایق صیادی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: صندوق کارآفرینی امید در تلاش است تا در شهرستان های تازه تاسیس همچون دشتیاری تسهیلات بیشتری در اختیار مردم و سرمایه گذاران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در اختیار صیادان دشتیاری

تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در اختیار صیادان دشتیاری