مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-15سياسي

مدیران قضایی و قضات از مجازات های جایگزین حبس استفاده کنند


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: مدیران قضایی و قضات در استفاده حداکثری از ظرفیت دادرسی های الکترونیک و امکانات آن اهتمام ویژه معمول دارند و در استفاده از مجازات های جایگزین حبس و ظرفیت نهادهای ارفاقی و تأسیسات حقوقی بیشترین بهره مندی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان در دومین جلسه شورای مدیران قضایی استان جذب کادر نیروی انسانی در سال جدید را از مهم ترین برنامه های دادگستری استان اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی اعم از قضایی و اداری در سطح استان و عدم تناسب حجم وارده پرونده در برخی شعب و حجم بالای موجودی پرونده با نیروهای شاغل و خالی بودن بسیاری از پست ها در حوزه های قضایی، پیگیری ها و اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

وی افزود: با ورودی نیروهای جدید اداری که مراحل گزینش و مصاحبه های آن ها در حال انجام است و همچنین اختصاص تعدادی قاضی به استان، بخشی از نیازها در آینده مرتفع خواهد شد.

جعفری رسیدگی و تعیین تکلیف سریع پرونده های مانده از سال های قبل در برخی از شعب را خواستار شد و گفت: با تلاش قضات و کارکنان در تعیین تکلیف پرونده های معوق و مسن در ماه های گذشته، هنوز تعدادی از این پرونده ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران قضایی و قضات از مجازات های جایگزین حبس استفاده کنند

مدیران قضایی و قضات از مجازات های جایگزین حبس استفاده کنند