مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-15سياسي

تصمیمات جدید درباره عوارض ساختمانی سال 1400در جلسه آتی شورا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی امروز شورا از حضور مهدی چمران رییس شورا به صورت آنلاین در این جلسه خبر داد و افزود: - علیرضا نادعلی از تصمیمات جدید در خصوص طرح اعطای مهلت زمان پرداخت فرم های اعلام عوارض ساختمانی سال 1400 در جلسه آتی شورا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی امروز شورا از حضور مهدی چمران رییس شورا به صورت آنلاین در این جلسه خبر داد و افزود: در این جلسه موضوع طرح اعطلای مهلت پرداخت فرم های اعلام عوارض ساختمانی در پایان سال 1400 مورد بررسی اکثریت اعضای شورا و دوتن از معاونین شهردار قرار گرفت که تصمیمات جدید در جلسه آتی شورا ارائه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: همچنین دو عضو ناظر در کمیته سفر های خارجی مدیریت شهری در این جلسه با رای گیری استمزاجی اعضا شورا مشخص و در جلسه آتی صحن علنی معرفی خواهند شد.

سخنگوی شورا اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در این جلسه در خصوص افزارش حقوق کارکنان رسمی و قرادادی شهرداری در سال 1401 صحبت شده، ادامه داد: برای اعضای شورای اسلامی شهر تهران موضوع معیشت کارکنان شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات جدید درباره عوارض ساختمانی سال 1400در جلسه آتی شورا

تصمیمات جدید درباره عوارض ساختمانی سال 1400در جلسه آتی شورا