مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-15اقتصادي

دعوت مالزی از گردشگران ایرانی: گردشگری حلال و سلامت برای خانواده ها


مالزی در دو سال گذشته از فرصت استفاده کرد و بیشتر روی توسعه و تقویت پارک های تفریحی و مراکز خانوادگی متمرکز شد و ما می خواهیم در کنار مقصد حلال و گردشگری سلامت، - دعوت مالزی از گردشگران ایرانی: گردشگری حلال و سلامت برای خانواده ها مالزی در دو سال گذشته از فرصت استفاده کرد و بیشتر روی توسعه و تقویت پارک های تفریحی و مراکز خانوادگی متمرکز شد و ما می خواهیم در کنار مقصد حلال و گردشگری سلامت، برای خانواده ها جذاب باشیم.

مرزهای مالزی از حدود یک ماه پیش، پس از وقفه ای دو ساله به روی برای آژانس های ایرانی شب مالزی در تهران برگزار کرد و یک نیم روز وقت گذاشت تا آژانس های ایرانی را با زیرساخت های جدیدی که در دو سال کرونا به این کشور اضافه شده است، آشنا کند.

زین الدین عبدالوهاب، مدیرکل تبلیغ و ترویج گردشگری در وزارت گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی که در رأس هیاتی متشکل از مدیران گردشگری و هتلداران این کشور به ایران سفر کرده است، گفت: ایران به حدی برای مالزی مهم است که در خاورمیانه نخستین انتخاب ما برای آغاز مذاکرات و رایزنی ها بوده است.

با این وجود، افزایش چندبرابری هزینه سفرهای بین المللی با توجه به تورم و افزایش نرخ ها در دوران کرونا مساله ای است که مالزی و ایران فعلا راه حلی فوری برای آن ندارند و بیشتر آن را متاثر از کمبود و گرانی پروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مالزی از گردشگران ایرانی: گردشگری حلال و سلامت برای خانواده ها

دعوت مالزی از گردشگران ایرانی: گردشگری حلال و سلامت برای خانواده ها