مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-15ورزشي

هزینه دوبرابری پروژه های فرسوده ورزشی/زنجان تیم داری جالبی در فوتبال ندارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برخی پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان که برخی از آنها سال ها از افتتاحش می گذرد با گذر زمان فرسوده شده و هزینه دوبرابری را ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و هیات همراه با دکتر حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان در دفتر کار وی دیدار کرد.

این دیدار در راستای بررسی مشکلات و موانع توسعه ورزش استان و پیگیری های لازم در راستای رفع کردن آنها انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این دیدار با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان که برخی سال ها از افتتاحش می گذرد با گذر زمان فرسوده شده و هزینه دو برابری را ایجاد می کند و نیاز به تکمیل و بهره برداری از آنها از اولویت های اداره کل است، تصریح کرد: حمایت های وزارتی در این راستا مشکل گشا خواهد بود و مردم استان را از سرانه ورزشی بالاتری بهره مند می کند، چرا که استان زنجان سرانه کمتری از میانگین سرانه ورزشی کشور را داراست و این اهمیت موضوع را دوچندان می کند.

جواد بازرگان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش استان خواستار حمایت و همکاری وزارت در راستای جذب و حمایت حداکثری از قهرمانان در حوزه قهرمانی و عرصه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه دوبرابری پروژه های فرسوده ورزشی/زنجان تیم داری جالبی در فوتبال ندارد

هزینه دوبرابری پروژه های فرسوده ورزشی/زنجان تیم داری جالبی در فوتبال ندارد