مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-15اقتصادي

جوانان استان بوشهر برای حضور در بازار کار توانمندتر شوند


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: باید با توسعه آموزش های فنی و مهارتی، جوانان استان بوشهر برای حضور در بازار کار توانمندتر شوند.

- ، مصدق کشاورزی صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل تعاون استان بوشهر اظهار داشت: مهارت آموزی از اولویت های وزارت کار است که با جدیت در این زمینه باید حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: کاهش زمان صدور مجوز آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای به سه روز، رشد 16 درصدی آموزش و صدور سریع گواهی مهارت، تنها بخشی از موفقیت های آموزش فنی و حرفه ای در دولت سیزدهم بوده و برنامه امسال، هفت میلیون 500 هزار نفر ساعت آموزش در مشاغل مختلف در استان بوشهر است.

کشاورزی با بیان اینکه فرهنگ کار، مهارت آموزی و آموزش کاربردی باید از مدارس و بنیان خانواده ها آغاز شود چرا که در این صورت تحولی عظیم در جامعه شکل خواهد گرفت، افزود: مهمترین هدف وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری مقوله اشتغال است که با همکاری سازمان های زیر مجموعه با تمام تلاش پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باید با اهتمام کامل در توسعه اشتغال در استان بوشهر تلاش کنند، اظهار کرد: بر اساس تفاهمات به عمل آمده و با برنامه ریزی انجام شده توسعه اشتغالزایی با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و بانک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان استان بوشهر برای حضور در بازار کار توانمندتر شوند

جوانان استان بوشهر برای حضور در بازار کار توانمندتر شوند