مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-15ورزشي

کسب 6 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان


رییس هیأت ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه از کسب 6 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان خبر داد.

- اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک ناشنوایان از روز هشتم اردیبهشت ماه جاری با شرکت 155 کشور جهان در برزیل آغاز شد و ورزشکاران کرمانشاهی تیم ملی موفق به کسب 6 مدال شدند.

وی افزود: مهرداد صیدی پرچمدار کاروان جمهوری اسلامی موفق به کسب مدال طلای جودو شد و همچنین مدال نقره کاتای تیمی بانوان نیز به خانم ها ناهید امیری و پروین یاره رسید و مدال برنز بر گردن مسعود رستگار در جودو و فرود حجتی و کیوان رستم آبادی در کشتی آزاد رسید.

رییس هیأت ورزش های ناشنوایان کرمانشاه تصریح کرد: در حالیکه از 75 ورزشکار اعزامی کشور به این تورنمنت بزرگ هشت کرمانشاهی در ترکیب تیم حضور دارند و از این حیث سومین استان کشور هستیم اما در زمان مقرر که مسولیتی در رأس هیأت نداشتم رایزنی ها برای اعزام مربیان سازنده به این دوره از مسابقات صورت نگرفت و از این جهت فدراسیون ناشنوایان باید در مسابقات آتی این مورد را جبران کند و حتماً پیگیر این موضوع خواهیم بود.

دارابی بیان کرد: در حالی که استان های دیگر کشور برای بازگشت قهرمانان خود مبالغ قابل توجهی را از سوی استانداری، شهرداری، ورزش و جوانان، دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در نظر گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 6 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان

کسب 6 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان