مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-15اقتصادي

150 کیلومتر شبکه فرسوده آب در دیر/ 200 میلیارد تومان نیاز است


در حال حاضر 150 کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی داریم که برای بازسازی آن 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تأمین آن در توان شهرستان نیست.

- ، یونس باربرز صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: طرح عادلانه سازی و مردمی سازی یارانه ها برای کشور نعمت و به سود مردم است و مانع قاچاق کالا به کشورهای همسایه خواهد شد.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه دیگر شاهد کمبود کالاهای اساسی در کشور نخواهیم بود، افزود: رییس جمهور از روی صداقت این طرح را اجرا کرده است و همه دستگاه ها با روشنگری کمک کنند کشور از این پیچ تاریخی عبور کند.

وی با تاکید بر اینکه خط انقلاب امیدآفرینی است، تاکید کرد: هرکس چه داخلی و چه خارجی در این شرایط اگر بخواهد دولت را تضعیف و به معاندانی که به دنبال کشاندن مردم به خیابان ها هستند کمک کند، در خط ضد انقلاب است.

باربرز با بیان اینکه ما از حقوق مردم کوتاه نمی آییم، گفت: در کنار اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها باید نظارت بر بازار شدت یابد و با متخلفان برخورد جدی شود.

تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت وی درباره هفته ملی جمعیت، خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه های قدرت هر کشوری جمعیت است و مدیران کارکنان خود را به ازدواج و فرزندآوری تشویق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 کیلومتر شبکه فرسوده آب در دیر/ 200 میلیارد تومان نیاز است

150 کیلومتر شبکه فرسوده آب در دیر/ 200 میلیارد تومان نیاز است