مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-15سياسي

پیگیری تسهیل و تسریع امور زائران عتبات عالیات


معاون عتبات عالیات سازمان حج از تازه ترین پیگیری ها برای تسهیل و تسریع امور زائران عتبات عالیات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین صحبت الله رحمانی به صورت جداگانه با صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهوری و علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص تسهیل و تسریع امور زائران عتبات عالیات رایزنی کرد.

وی ضمن ارائه گزارش کامل در رابطه با اعزام های زائران به عتبات عالیات، موضوع نامه دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت در رابطه با تسهیلات قرض الحسنه 8 میلیون تومانی برای زائران عتبات عالیات را پیگیری کرد.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت همچنین با اشاره به مصوبه شورای عالی حج و زیارت و نظر آیت الله دکتر رییسی مبنی بر زیارت آسان و ارزان، موضوعات مربوط به پروازها که عمده هزینه های زائران را در بردارد، مورد توجه قرار داد و گفت: بنابر اهتمام رییس جمهوری و رییس سازمان حج و زیارت در خصوص رفع دغدغه های متقاضیان سفر عتبات عالیات، تقاضا داریم که پروازها با نرخ مصوب در اختیار شرکت های زیارتی قرار گیرد.

همچنین در پایان معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت و طرفین بر رفع مشکلات زائران عتبات عالیات و تسهیل و تسریع امور مربوطه در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به متقاضیان تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تسهیل و تسریع امور زائران عتبات عالیات

پیگیری تسهیل و تسریع امور زائران عتبات عالیات