مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-15ورزشي

6 مدال؛ سهم ورزش کرمانشاه از المپیک ناشنوایان برزیل


حامد دارابی رییس هیأت ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک ناشنوایان از روز 8 اردیبهشت ماه جاری با شرکت 155 کشور جهان در کاشیاس دوسول برزیل آغاز شد و ورزشکاران کرمانشاه تیم ملی موفق به کسب 6 مدال شدند.

وی گفت: مهرداد صیدی پرچمدار کاروان جمهوری اسلامی موفق به کسب مدال طلای جودو شد همچنین مدال نقره کاتای تیمی بانوان نیز به خانم ها ناهید امیری و پروین یاره رسید و مدال برنز بر گردن مسعود رستگار در جودو و فرود حجتی و کیوان رستم آبادی در کشتی آزاد شد.

رییس هیأت ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که از 75 ورزشکار اعزامی کشورمان به این تورنمنت بزرگ، 8 کرمانشاهی در ترکیب تیم حضور داشتند و از این حیث، سومین استان کشور هستیم، اما متأسفانه در زمان مقرر که اینجانب مسؤولیتی در رأس هیات نداشتم، رایزنی ها برای اعزام مربیان سازنده به این دوره از مسابقات انجام نشد و از این جهت فدراسیون ناشنوایان باید در مسابقات آتی این مورد را جبران کند و حتما پیگیر این موضوع خواهیم بود.

دارابی تصریح کرد: در استان کرمانشاه به غیر از ورزش و جوانان هیچ ارگان دولتی و خصوصی حاضر به حمایت از این قشر زحمت کش و مظلوم نیست، چراکه اعتقاد دارند حمایت از این قهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مدال؛ سهم ورزش کرمانشاه از المپیک ناشنوایان برزیل

6 مدال؛ سهم ورزش کرمانشاه از المپیک ناشنوایان برزیل