مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-15اقتصادي

جزای میلیاردی قاچاقچی مرغ در قزوین


سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین از جزای یک میلیاردو 860 میلیون ریالی قاچاقچی مرغ در قزوین خبر داد.

- علیرضا حسن پور اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودرو در جاده رشت _قزوین، پس از متوقف ساختن آن و طی بازرسی تعداد بیش از 1200 قطعه مرغ را که بدون مجوز حمل می شد کشف کردند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتاً پس از احراز تخلف، متهم علاوه بر عرضه کالای مکشوفه به قیمت مصوب در بازار به پرداخت یک میلیارد و860 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

: وی با اشاره به طرح برخورد با محتکران به کشف چند انبار ارزاق عمومی در استان اشاره کرد و ادامه داد: در گشت های مشترک تعزیرات یک انبار شکر در جاده شهر صنعتی 4325 کیسه 50 کیلویی و همچنین در یک انبار در اقبالیه 175 کارتن شش شانه ای تخم مرغ و بیش از 266 کیسه قند 20 کیلویی و 19 کیسه سبوسوس گندم کشف و ضبط گردید که در حال حاضر با قید فوریت در حال رسیدگی جهت صدور و اجرای رأی قرار دارد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اینکه با محتکرین و متخلفین تعارفی نداریم خط قرمز تعزیرات را تضییع حقوق عامه اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزای میلیاردی قاچاقچی مرغ در قزوین

جزای میلیاردی قاچاقچی مرغ در قزوین