مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-15سياسي

تالار فرهنگ و هنر خراسان شمالی در انتظار سفر رییس جمهور


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: قرار گرفتن پروژه تالار فرهنگ و هنربه عنوان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی یکی از راه های به سرانجام رسیدن این پروژه ست.

- تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، با بیان اینکه 2 مسیر را برای به سرانجام رساندن پروژه تالار فرهنگ و هنر مدنظر داریم، اظهارکرد: قرار گرفتن این پروژه به عنوان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی یکی از راه هاست، هرچند باید دید در جلسه هیئت دولت چه اتفاقی می افتد و چه مواردی در زمره اولویت های هیئت دولت قرار دارد.

وی گفت: با این وجود تلاش می کنیم تا هم در استان کار نهایی شود و هم در وزارتخانه قبل از سفر ریاست جمهوری این پروژه به نتیجه برسد زیرا باگذشت زمان شاهد فرسودگی بیشتر این پروژه خواهیم بود و اموال بیت المال نیز بلااستفاده خواهد ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: پیگیری ها هم از طریق استان و هم از طریق وزارتخانه در حال انجام است، ضمن این که متوجه اولویت ها هستیم و نگاه بخشی و جزیره ای نداریم، اما به واسطه ضعف زیرساخت های فرهنگی و هنری در استان، این تالار حق هنرمندان، مردم و حتی دستگاه های اجرایی است تا از چنین فضایی بهره مند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار فرهنگ و هنر خراسان شمالی در انتظار سفر رییس جمهور

تالار فرهنگ و هنر خراسان شمالی در انتظار سفر رییس جمهور