مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-05-14سياسي

ضرورت پیشگیری از تصرف حریم بسترها در آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی بر ضرورت پیشگیری از تصرف حریم بسترها در استان تاکید کرد.

- ، موسی خلیل الهی عصر امروز شنبه در مراسم معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خداآفرین گفت: حریم بستر رودخانه ها به دلیل ارزش افزوده ای که دارد، بیش تر مورد طمع سودجویان است و با همکاری ضابطان قضایی باید پیش از ساخت و ساز از تصرف آن جلوگیری شود چرا که تخریب و قلع و قمع سازه ها افزون بر هدر رفت مصالح موجب آسیب زیست محیطی می شود.

وی ادامه داد: شتاب بخشی به روند اجرای احکام و کاهش فاصله بین ارتکاب و کشف و برخورد، قرینه ی اجرای عدالت است و افزون بر آثار تأدیبی مجرم، موجب فرهنگ سازی و پیش گیری از وقوع جرم نیز می شود.

خلیل الهی افزود: رونق واحدهای تولیدی کمک زیادی به کاهش جرایم می کند و از آن جایی که آسیب های اجتماعی سر منشأ اغلب جرایم است، با حمایت از واحدهای تولیدی و کمک به از سرگیری فعالیت و عدم تعطیلی واحدها از بیکاری و فقر جامعه جلوگیری شده و بدین ترتیب این اقدام به طور غیر مستقیم در پیش گیری جرم هم مؤثر واقع می شود.

اعتماد عمومی به دستگاه قضایی سرمایه قوه ی قضاییه است جمیل خانی، دادستان سابق و رییس جدید دادگستری خداآفرین نیز در این آیین با بیان این که دادگستری خداآفرین تا جایی که قانون اجازه می دهد، انعطاف دارد، انعطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیشگیری از تصرف حریم بسترها در آذربایجان شرقی

ضرورت پیشگیری از تصرف حریم بسترها در آذربایجان شرقی