مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-05-14اقتصادي

مصوبات سفرمدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به سردشت و پیرانشهر


طی سفرمدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربه سردشت و پیرانشهر 12 مصوبه برای اجرای طرح های تامین آب شرب و جمع آوری فاضلاب به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه در پایان سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به شهرستان های سردشت و پیرانشهر،  12 مصوبه برای اجرای طرح های تامین آب شرب و جمع آوری فاضلاب به تصویب رسید.

در جلسه ای که به همین منظور درسالن اجتماعات سدکانی سیب برگزارشد، مقرر شد 52روستای دارای مشکل آب شرب شهرستان سردشت به پروژه ملی 41روستایی شهدای ژاله برای استفاده ازاعتبارات محرومیت زدایی سال 1400 الحاق و در اسرع وقت نسبت به شروع عملیات اجرایی آنها اقدام شود.

اتمام عملیات اجرایی تامین آب شرب شهر نلاس از تصفیه خانه آب شرب شهرهای سردشت و ربط با تخصیص 15 میلیارد تومان اعتباراز محل اعتبارات تنش آبی در عرض  سه ماه، اخذ مجوز ماده 23 پروژه فاضلاب شهرهای ربط و نلاس از سازمان برنامه و بودجه، تامین اعتبار به میزان 110میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی برای مخازن ذخیره ربط و نلاس و آغازعملیات اجرایی آنها، پی گیری رفع نواقصات برج آبگیر شهرهای سردشت و ربط توسط آب نیرو، پی گیری اجرای مدول سوم تصفیه خانه آب سردشت و ربط و پی گیری و اجرای مخزن 5هزار مترمکعبی شهرسردشت تا پایان سال مالی 1402 از جمله تصمیمات اتخاذ شده در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفرمدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به سردشت و پیرانشهر

مصوبات سفرمدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به سردشت و پیرانشهر