مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-05-14اقتصادي

صادرات محصولات دانش بنیان در اولویت برنامه های تجارت خارجی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه دیدار با معاون نخست وزیر و همچنین وزیر انرژی و معادن کوبا اظهار کرد: - وزیر صمت با بیان اینکه در سیاست خارجی کشور در حوزه تجارت خارجی، صادرات محصولات دانش بنیان در اولویت قرار دارد، گفت: این موضوع در گفتگو با معاون نخست وزیر کوبا مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه دیدار با معاون نخست وزیر و همچنین وزیر انرژی و معادن کوبا اظهار کرد: بیش از 30 زمینه همکاری در حوزه هایی از جمله مس، لوازم خانگی، دارو، تجهیزات پزشکی و .

برای افزایش مراودات تجاری دو کشور آماده شده است که در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین مبادلات مالی، چگونگی ارتباط بانک های دو کشور و تهاتر نیز از دیگر موضوعات مهمی بود که در خصوص آن ها بحث و تبادل نظر شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به روابط سیاسی عمیق ایران با کوبا خاطرنشان کرد: در حوزه پزشکی، دارو و تجهیزات پزشکی نیز از پیش همکاری های مشترکی انجام شده است.

فاطمی امین بیان کرد: معاون نخست وزیر کوبا از تداوم همکاری های مشترک در حوزه های تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، دارو، نفت و گاز و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات دانش بنیان در اولویت برنامه های تجارت خارجی است

صادرات محصولات دانش بنیان در اولویت برنامه های تجارت خارجی است