مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:222022-05-14اقتصادي

صادرات محصولات دانش بنیان در اولویت برنامه های تجارت خارجی است


وزیر صمت با بیان اینکه در سیاست خارجی کشور در حوزه تجارت خارجی، صادرات محصولات دانش بنیان در اولویت قرار دارد، گفت: این موضوع در گفت وگو با معاون نخست وزیر مورد استقبال قرار گرفت.

- به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه دیدار با معاون نخست وزیر و همچنین وزیر انرژی و معادن کوبا اظهار کرد: بیش از 30 زمینه همکاری در حوزه هایی از جمله مس، لوازم خانگی، دارو، تجهیزات پزشکی و غیره برای افزایش مراودات تجاری دو کشور آماده شده است که در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین مبادلات مالی، چگونگی ارتباط بانک های دو کشور و تهاتر نیز از دیگر موضوعات مهمی بود که در خصوص آن ها بحث و تبادل نظر شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به روابط سیاسی عمیق ایران با کوبا خاطرنشان کرد: در حوزه پزشکی، دارو و تجهیزات پزشکی نیز از پیش همکاری های مشترکی انجام شده است.

فاطمی امین بیان کرد: معاون نخست وزیر کوبا از تداوم همکاری های مشترک در حوزه های تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، دارو، نفت و گاز و غیره استقبال کرد و می توان کارهای خوبی را با این کشور آغاز کرد.

وی با اشاره به سفر ریکاردو کابرسیاس معاون نخست وزیر کوبا در راس هیئتی از مقام های اقتصادی و شرکت های بزرگ کوبایی برای شرکت در هجدهمین نشست کمیسیون مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات دانش بنیان در اولویت برنامه های تجارت خارجی است

صادرات محصولات دانش بنیان در اولویت برنامه های تجارت خارجی است