مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-14سياسي

ارز ترجیحی فساد و تبعیض به همراه داشت/یک رقمی شدن کشته های کرونا دستاورد بزرگی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ارز ترجیحی رانت خواری، فسادآور و تبعیض را به دنبال داشت از طرفی معیار هم عادلانه نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رومشکان، بهرام ستاری دستنایی در آیین تودیع و معارفه فرماندار رومشکان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردم سالار دینی تمام ارکان خود را بر پایه نظر و اراده ملت بنا نهاده است، عنوان کرد: اگر روند 42 ساله انقلاب اسلامی را بررسی می کنیم ، می بینیم آنچه که برای همه مسوولان حجت است، اراده و خدمت به مردم است.

وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم نیز به دلیل اینکه برآمده از آرا ملت است، همین شیوه و منش را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی لرستان تاکید کرد: یکی از رسالت های اصلی دولت سیزدهم که می تواند راهکار باشد برای همه حفظ نظام جمهوری اسلامی و ارزش های اسلامی به عنوان مهمترین اولویت همه دولت ها با گفتمان متعدد است، اما دولت سیزدهم به دلیل گفتمان انقلابی برآمده از انقلاب با حساسیت بیشتری دنبال شود.

ستاری بیان کرد: حذف دوگانگی ها که گاهی بین ارکان نظام در کار بود در این دولت کامل از این رفته است، و دولت سعی دارد برمبنای هماهنگی واحد در ارکان مرکزی و به تناسب در بدنه های مدیریت میانی این حرکت را دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز ترجیحی فساد و تبعیض به همراه داشت/یک رقمی شدن کشته های کرونا دستاورد بزرگی است

ارز ترجیحی فساد و تبعیض به همراه داشت/یک رقمی شدن کشته های کرونا دستاورد بزرگی است