مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-14اجتماعي

البرز با کمبود 7 هزار معلم مواجه است


مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با وجود 520 هزار دانش آموز و 49 هزار همکار فرهنگی در استان، برای سال تحصیلی جدید با کمبود 7 هزار نیروی معلم مواجهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرجف علی حجر گشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش فردیس و تجلیل از معلمان برگزیده که پیش از ظهر امروز در سالن شهید بیات پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت برگزار شد؛ با اشاره به ظرفیت های آموزش و پرورش  البرز، اظهار کرد: در استان البرز 2 هزار و 200 واحد آموزشی، 520هزار دانش آموز و  49 هزار  همکار فرهنگی، شاغل و پیشکسوت  داریم که این میزان پرسنل حتی بیشتر از تعداد کارکنان مجموع چند وزارتخانه است.

وی با اشاره به برنامه های مختلف آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده، گفت: برنامه های مختلفی از جمله توسعه و ساماندهی فضای آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی و غیره برای سال جدید در نظر داریم؛ در حالیکه در اول مهر سال تحصیلی جدی با کمبود 6500 تا 7هزار نیرو مواجهیم.

78 هزار ساعت حق التدریس در هقته داریم و با توجه به  بازنشستگی تعدادی از نیروها تا اول مهر،  به کمک و همکاری همه همکاران برای اجرای برنامه ها و مدیریت کمبودها نیازمندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز با کمبود 7 هزار معلم مواجه است

البرز با کمبود 7 هزار معلم مواجه است