مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-14سياسي

تعمیر بولدوزر شهرداری باینگان پس از 20 سال زمین گیر بودن توسط متخصصان هپکو


عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو از به کار افتادن تنها بولدوزر شهرداری باینگان پس از 20 سال زمین گیرشدن توسط متخصصان این شرکت خبر داد.

- سیدامیر میرناصری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: تنها بولدوزر شهرداری باینگان پس از 20 سال زمین گیرشدن توسط متخصصان هپکو تعمیر و به حرکت افتاد.

 وی تصریح کرد: یک دستگاه بولدرز لیپر که در سال 65 توسط شرکت هپکو تولید و در اختیار شهر باینگان استان کرمانشاه قرار گرفته بود، پس از 20 سال زمین گیر شدن به همت متخصصان هپکو به طور کامل اورهال و تعمیر اساسی شد.

عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو  با بیان اینکه به گفته جلیل نویدی شهردار باینگان این دستگاه بولدوزر در کارخانه تولید شن و ماسه و به عنوان تنها منبع درآمد شهرداری، در معدن و دپوی مصالح مورد استفاده قرار می گیرد، بیان کرد: این دستگاه حدود 20 سال زمین گیر شده بود که با اعلام نیاز استانداری کرمانشاه و شهرداری باینگان در بخش خدمات پس از فروش شرکت هپکو مورد تعمیر قرار گرفت و به حرکت در آمد.

میرناصری افزود: در حال حاضر در بخش خدمات پس از فروش شرکت هپکو یک دستگاه بیل 912 و دو دستگاه بولدوزر 751 با حدود 30 سال قدمت در حال بازسازی و تعمیر هستند.

وی کیفیت بالای محصولات تولیدی هپکو را از افتخارات این شرکت برشمرد و ادامه داد: یکی از امتیازات مثبتی که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر بولدوزر شهرداری باینگان پس از 20 سال زمین گیر بودن توسط متخصصان هپکو

تعمیر بولدوزر شهرداری باینگان پس از 20 سال زمین گیر بودن توسط متخصصان هپکو