مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-14اقتصادي

ایمنی معادن زغال سنگ کرمان در اولویت است


مدیرعامل شرکت زغال سنگ استان کرمان گفت: یکی از مهمترین کارها ایمنی معادن است چون زغال سنگ یکی از پرخطرترین معادن کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محسن شریفی مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان امروز گزارشی از عملکرد سال گذشته این شرکت را مطرح و اظهار داشت: فروش زغال و قراردادهای فروش زغال، کاهش جریمه های شرکت از 8 میلیارد به 2 میلیارد، نصب سیستم نظارت (مانیتورینگ) و تجهیز و بروزرسانی معادن، تاسیس واحد مکانیک که تمام مسئولان فنی را شامل شود را پیگیری کردیم.

وی تصریح کرد: دو طرح نیمه مکانیزه و مکانیزه برای معدن هجدک است که بتوانیم به صورت مکانیزه و دستگاه خروجی بگیریم و انجام مکانیزه هزینه بر است ولی باید از این پتانسیل  استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان عنوان کرد: در زمینه مجموعه اداری و ستادی بهینه سازی خوبی انجام دادیم و از مهمترین کارها در حال انجام، زمان بندی در اخذ مجوزها و سرعت بخشیدن در اخذ مجوزهای معادن زغال حرارتی و غیره است.

 شریفی بیان داشت: یکی دیگر از مهمترین کارها ایمنی معادن است چون زغال سنگ یکی از پرخطرترین معادن کشور است.

وی از چالش های پیش روی شرکت زغال سنگ کرمان به تولید و نیروی انسانی که سالیان سال کار کرده و باید بازنشسته شود اشاره کرد و افزود: مشکل نقدینگی سرمایه در گردش یکی دیگر از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی معادن زغال سنگ کرمان در اولویت است

ایمنی معادن زغال سنگ کرمان در اولویت است