مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-14پزشكي

تلاش یک شرکت دانش بنیان برای بهبود شاخص های سلامت در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت دانش بنیان فناوران سلامت ژیوار گفت: تلاش می کنیم تا با استفاده از فناوری و ظرفیت های موجود سطح دسترسی مردم نجیب سیستان و بلوچستان به خدمات درمانی را بهبود بخشیده و شرایط را برای برخورداری طیف وسیعی از اقشار ضعیف و کم درآمد استان فراهم کنیم.

- محمدرضا شهابی نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: شرکت فناوران سلامت ژیوار در راستای تحقق شعار سال، محرومیت زدایی، ایفای نقش انسان دوستانه و عمل به مسئولیت اجتماعی خود با تدوین و پیگیری طرحی در حوزه بهداشت و درمان بر آن شده تا با استفاده از ظرفیت های موجود، شرایط را برای برخورداری اقشار ضعیف و کم درآمد استان از حداقل های ممکن در این بخش فراهم و دغدغه طیف وسیعی از افراد جامعه در این خصوص را برطرف کند.

وی با اشاره به کلیات طرح ارائه شده و سازوکارهای پیش بینی شده برای اجرای آن افزود: طرح مذکور در 3 مرحله و 11 فاز تعریف شده که مرحله نخست آن در صورت همراهی و هم افزایی سایر ارگان های دولتی و دستگاه های مسئول از نیمه دوم خردادماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

این جوان سیستان و بلوچستانی خاطرنشان کرد: این طرح با این شکل و قالب برای اولین بار در سطح کشور و به صورت آزمایشی در سیستان و بلوچستان اجرایی می شود که با اجرای آن، به صورت مرحله به مرحله، سطح دسترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش یک شرکت دانش بنیان برای بهبود شاخص های سلامت در سیستان و بلوچستان

تلاش یک شرکت دانش بنیان برای بهبود شاخص های سلامت در سیستان و بلوچستان