مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-05-14اقتصادي

بفرمایید مشت و مال میلیونی!


«ماساژ های نیم ساعته از 300 تا 400 هزار تومان، یک ساعته از 400 تا 700 هزار تومان و ماساژ دوساعته یک میلیون و 200 هزار تومان است.

» اینها را اپراتور یکی از سالن های ماساژ در اقدسیه می گوید.

- ماساژ های نیم ساعته از 300 تا 400 هزار تومان، یک ساعته از 400 تا 700 هزار تومان و ماساژ دوساعته یک میلیون و 200 هزار تومان است.

اینها را اپراتور یکی از سالن های ماساژ در اقدسیه می گوید.

شهروند نوشت: کیسه، لیف، سنگ پا و تیغ و سر آخر هم حوله خشک و لُنگ؛ اینها تنها ابزار دست دلاکان در گرمابه ها و خزینه های کوچه و بازار بودند؛ اما حالا به واسطه تغییرات در سبک زندگی، این ابزار هم جای خود را به تخت و بولتسر های ماساژ و سنگ های داغ و وان های شیر و عسل و شکلات داده اند؛ و ماسور های آقا و ماسیس های خانم، جای دلاک های قوی هیکل را گرفته اند! درست مثل یکی از گران قیمت ترین سالن های ماساژ در شمال شهر تهران که مشتریانش معتقدند تجربه این سالن چیزی شبیه به یک سفر توکیوست! از چشمه های مشابه چشمه آب گرم ژاپن گرفته تا صندلی های مخصوص ژاپنی در اتاق مینی تئاتر.

با این تعاریف، آن چیزی که اساسا می تواند این تجربه را برای مشتری فراهم کند، پول است؛ چراکه طبق تعرفه های اعلامی توسط این سالن اسپا، ظاهرا به غیر از اقشار مرفه جامعه، بعید به نظر می رسد که قشر متوسط و دهک های پایین از پس پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بفرمایید مشت و مال میلیونی!

بفرمایید مشت و مال میلیونی!