مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-05-14اقتصادي

بانک ها با هیات تحقیق و تفحص همکاری نمی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با گذشت 8 ماه از آغاز به کار هیات تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی و موسسات مالی و اعتباری غیردولتی، محسن علیزاده، - هیات تحقیق و تفحص از بانک های غیر دولتی، محور های تفحص و انتظارات خود را در جلسه ای به همه مدیران بانک های و موسسات مالی اعتباری غیر دولتی اعلام و مسیر را هم مشخص کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با گذشت 8 ماه از آغاز به کار هیات تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی و موسسات مالی و اعتباری غیردولتی، محسن علیزاده، رییس این هیات از سه گردنه موجود درمسیر فرآیند تفحص از این نهاد های مالی خبر داد.

به گفته علیزاده، همکاری نکردن برخی از بانک ها با این هیات، بی توجهی به تذکرات و تکالیف بانک مرکزی و تداوم رویه گذشته در تکرار اشتباهات بانکی از جمله مواردی است که هیات تحقیق و تفحص با آن ها مواجه است.

چگونگی هزینه کرد سرمایه در بانک ها و موسسات مالی غیردولتی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که مجلس برای شفاف سازی آن در موضوع تفحص از این موسسات ورود کرد.

این هیات رسما از شهریور گذشته کار خود را در مجلس آغاز کرد.

سید احسان خاندوزی، وزیر کنونی اقتصاد رییس این هیات بود که پس از پیوستنش به کابینه، مجلس به محسن علیزاده رای داد تا ریاست هیات تفحص از بانک ها و موسسات مالی غیر دولتی را برع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها با هیات تحقیق و تفحص همکاری نمی کنند

بانک ها با هیات تحقیق و تفحص همکاری نمی کنند