مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-05-13بين الملل

دمشق: توطئه جدید آمریکا برای غارت ثروت سوریه را ناکام می گذاریم


وزارت خارجه سوریه تاکید کرد معافیت تحریمی آمریکا برای سرمایه گذاری در مناطق تحت اشغال گروه های تروریستی در سوریه با هدف غارت ثروت آن است که دمشق آن را ناکام خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه سوریه امروز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: کمک به گروه های تروریستی در شمال شرق و شمال غرب سوریه از سوی ایالات متحده آمریکا و ابزارهای غربی آن چیزی است که منجر به نابودی پتانسیل های اقتصادی سوریه و غارت ثروت آن از پنبه، نفت، گندم و آثار باستانی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه(سانا )، وزارت خارجه سوریه اقدامات قهری یک جانبه را عامل تخریب زیرساخت ها در سوریه دانست و تاکید کرد: ادعای مندرج در بیانیه دولت آمریکا مبنی بر اعطای مجوز برای انجام فعالیت های اقتصادی در شمال شرق و شمال غرب سوریه و ادعای خزانه داری آمریکا در این خصوص، چیزی جز ادامه این رویکرد مخرب نیست که با تعهدات بین المللی ایالات متحده در مبارزه با تروریسم و ​​تعهد به وحدت سرزمین و مردم سوریه در تضاد است.

در این بیانیه تاکید شده است که سوریه مصمم است این توطئه جدید و همه نیروهای پشت آن را شکست دهد.

ایالات متحده آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد اجازه سرمایه گذاری خارجی در بخش هایی از مناطق شمال سوریه که کنترل آن در دست دولت نیست، صادر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: توطئه جدید آمریکا برای غارت ثروت سوریه را ناکام می گذاریم

دمشق: توطئه جدید آمریکا برای غارت ثروت سوریه را ناکام می گذاریم