مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-05-13سياسي

تشکیل نخستین صنف فعالان صداوسیما با محوریت مجریان تلویزیون


این رویکرد و ادبیات نخستین نشست نشان می دهد این مجریان قرار نیست درباره وضعیت غیرمنصفانه شان در صداوسیما سکوت پیشه کنند و این قطعاً باب میل تصمیم گیران رسانه ملی نیست.

- گروهی از مجریان صداوسیما تشکیل صنف خود را اعلام کردند و بدین ترتیب نخستین صنف از میان نیروهای درون صداوسیما تشکیل شد؛ مجموعه ای که می تواند جهت گیری هایش به نفع مجریان صداوسیما باشد و حاشیه امنیت بیشتری برای آنها به وجود آورد اما آیا این حرکت صنفی مطلوب تصمیم گیران رسانه ملی نیز خواهد بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ کانون مجریان رسانه های دیداری این عنوان مجموعه صنفی است که گروهی از مجریان تلویزیون با آن اعلام موجودیت کردند و در واقع صنف مجریان تلویزیون را ثبت کردند.

سونیا پوریامین، محمد سلوکی، راحله امینیان، نیما کرمی و زهره سادات هاشمی اعضای هیات موسس این صنف هستند که به جز مهدی کوهیان وکیل، مابقی مجریان نسبتاً مطرح صداوسیما محسوب می شوند؛ گروهی به گفته خودشان تاکنون توانسته اند هفتاد مجری را به عنوان عضو با خود همراه کنند.

زهره سادات هاشمی به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل، راحله امینیان، محمد سلوکی، نیما کرمی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و حسین رفیعی و سیدعلی ضیا به عنوان عضو علی البدل، مهدی حسین زاده بازرس و مهدی کوهیان به عنوان مشاور حقوقی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل نخستین صنف فعالان صداوسیما با محوریت مجریان تلویزیون

تشکیل نخستین صنف فعالان صداوسیما با محوریت مجریان تلویزیون