مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-13سياسي

برخورد با محتکران محکم و جدی باشد/وقتی کالا به اندازه هست احتکار معنایی ندارد


امام جمعه همدان با بیان اینکه برخورد با محتکران باید جدی و محکم باشد گفت: دولت شهامت به خرج داده و می خواهد با اصلاح پرداخت یارانه ها کشور را از مسیر غلط اقتصادی بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت لله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه در شرایط فعلی جامعه، اصلاح پرداخت یارانه ها و مردمی کردن آن مسأله مهمی است اظهار کرد: در دولت گذشته برای حمایت از مردم و کنترل کالا ارز 4200 تومانی تعیین شد تا به واردکنندگان کالا پرداخت شود که تخلف هایی را در ایم حوزه شاهد بودیم.

وی افزود: در سه سال گذشته در قوه قضاییه یک هزار و 250 پرونده تخلف در رابطه با تخصیص ارز ترجیحی تشکیل شد که سال ها وقت قوه قضاییه را برای بررسی می گیرد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: متاسفانه بخش فراوانی از یارانه هایی که پرداخت شده به کشور و مردم برنگشته و سود نصیب دلالان و قاچاقچیان شده است.

وی ادامه داد: واردکننده با ارز 4200 تومانی کالا خریده و قرار بوده با همین ارز به مردم عرضه کند اما یا کالا به بازار نیامده و در بازار آزاد مورد سوء استفاده قرار گرفته و با ارز 25 هزار تومانی عرضه شده است و هدف دولت یعنی کالای ارزان قیمت برای مردم محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با محتکران محکم و جدی باشد/وقتی کالا به اندازه هست احتکار معنایی ندارد

برخورد با محتکران محکم و جدی باشد/وقتی کالا به اندازه هست احتکار معنایی ندارد