مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-13سياسي

لزوم برخورد با گران فروشان و محتکران در زرین دشت


امام جمعه زرین دشت بر لزوم برخورد با گران فروشان و محتکران در این شهرستان تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان زرین دشت اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم دولت که این روزها در محافل مختلف هم در مورد آن بحث و گفتگو می شود، اصلاح ساختار اقتصادی کشور است.

امام جمعه زرین دشت بیان کرد: پیش از این، یارانه ای که باید در سفره های مردم توزیع شود در اختیار واردکنندگانی قرار می گرفت که بعضاً یارانه 15 میلیون نفر به جیبشان می رفت و از طرفی این امر موجب رانت و فساد هم می شد.

خطیب جمعه زرین دشت اعلام کرد: برنامه دولت این است که بجای اینکه این یارانه به دست تجار و وارد کنندگان کالا برسد، مستقیماً به جیب مردم و در دست آنها قرار بگیرد، یعنی خود مردم مدیریت بکنند.

دروند پور با تاکید بر اینکه همه اقتصاد دانان نیز با این امر موافق هستند، یادآور شد: یکی از اصلی ترین وعده های آقای رییسی، اصلاح و توزیع عادلانه و پرداخت یارانه به عموم مردم بود.

او با بیان اینکه بحث حذف ارز ترجیحی مطرح نیست بلکه بحث توزیع عادلانه مطرح است، عنوان کرد: در هرحال برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور یک موانعی هم در بین راه وجود دارد و طبیعی است که بهره وران ارز ترجیحی مخالفت کنند و گاهی هم ممکن است یک حباب های کاذب در سطح جامعه بوجود بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد با گران فروشان و محتکران در زرین دشت

لزوم برخورد با گران فروشان و محتکران در زرین دشت