مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-13سياسي

عزم دولت برای اصلاح اقتصادی نشان از شجاعت او در بهبود شرایط است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با اشاره به آغاز هوشمندسازی یارانه ها توسط دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت سیزدهم اقدام جدیدی را آغاز کرده که در دولت نهم و دهم بخشی از آن انجام شد اما ابتر ماند.

وی با بیان اینکه گستاخی و ریسک پذیری کارهای بزرگ ممکن است تبعاتی برای فرد داشته باشد، تصریح کرد: دولت سیزدهم بنا به ضرورت اصلاح اقتصاد کشور را پذیرفته و معمولاً دولت ها به دلیل تبعات آن کارهای اقتصادی اصلاح پذیر را انجام نمی دهند و به دوره بعد دولت خود می سپردند اما با توجه به اهمیت این موضوع، این دولت  از همان روزهای نخست اقدام اصلاح اقتصادی کرده که نشان از شجاعت و عزم او  برای بهبود شرایط است.

فلاحتی با بیان اینکه رفع موانع شکوفایی اقتصادی جامعه ایرانی و حرکت به سمت اقتصاد داخلی باید در دستور کار دولت قرار بگیرد، گفت: اگر در این دو عرصه دولت بتواند کار انجام دهد اثر مطلوب آن مشاهده خواهد شد، البته دولت با موانعی ازجمله یارانه غیرهوشمند مواجه بود که برنامه های را در دستور کار قرار داده است.

به گفته خطیب جمعه رشت وجود ارزهای ترجیحی با واردکردن کالاهای غیرضروری که در ایران تولید می شد منجر به از بین رفتن موقعیت های زیاد شغلی و بیکاری جوانان شده بود زیرا سودجویان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت برای اصلاح اقتصادی نشان از شجاعت او در بهبود شرایط است

عزم دولت برای اصلاح اقتصادی نشان از شجاعت او در بهبود شرایط است