مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-05-13حوادث

نجات 3 محکوم از چوبه دار در یک روز/ وقتی «قصاص» با ریش سفیدی به «صلح» ختم می شود


امید کهربایی مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: سه محکوم به مرگ، از 9 سال قبل به جرم قتل در زندان گرمسار به سر می بردند که با برگزاری جلسات صلح و سازش و با تلاش رییس و مددکار زندان و وساطت معتمدان گرمساری، موفق به جلب رضایت از شکات شدند.

وی با اشاره به حضور دادستان عمومی و انقلاب گرمسار و اولیای دم در جلسه نهایی اخذ گذشت در زندان، گفت: دو نفر از این محکومان کمتر از 30 سال سن دارند و دیگری 45 ساله و دارای دو فرزند است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی استان سمنان با قدرانی از زحمات دادستان عمومی و انقلاب و رییس زندان گرمسار برای ترویج فرهنگ گذشت و بخشش بیان کرد: به تأسی از سیره اهل بیت (ع) و با رأفت و گذشت خانواده های اولیای دم، تلاش های مسؤولان زندان و اعضای شورای حل اختلاف و با کمک معتمدان، این زندانیان محکوم به قصاص نفس به زندگی بازگشتند.

کهربایی با اشاره به تشکیل کمیته سفیران نجات در زندان های تابعه استان سمنان بیان کرد: این کمیته با هدف تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم محکومان به قصاص به نام سفیران نجات در زندان های استان سمنان در حال فعالیت بوده و اعضای این کمیته، رؤسای زندان ها، مددکاران، مسؤولان فرهنگی زندان ها، مدیران عامل انجمن ها، دو نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 3 محکوم از چوبه دار در یک روز/ وقتی «قصاص» با ریش سفیدی به «صلح» ختم می شود

نجات 3 محکوم از چوبه دار در یک روز/ وقتی «قصاص» با ریش سفیدی به «صلح» ختم می شود