مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-13دانش

پذیرش دانشجو بدون فراهم کردن امکانات رفاهی متوقف شد


براساس نامه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هیچ دانشگاهی از امسال حق ندارد بدون اینکه امکانات رفاهی رشته ای را ایجاد کرده باشد، - ، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان صبح امروز در شصت و نهمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور که در دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است با اشاره به نامه وزیر علوم به رؤسای دانشگاه ها و معاون آموزشی وزارت علوم گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یک نامه به رؤسای دانشگاه ها و یک نامه به معاون آموزشی وزارت علوم ارسال کرده است.

در نامه ای که به رؤسای دانشگاه ها ارسال شده، آمده است دانشجویان در هر جایی که ساکن هستند به عنوان محل خوابگاه باید در سایت صندوق رفاه دانشجویان ثبت شود و رؤسای دانشگاه ها مکلف هستند آمار دانشجویان خوابگاهی و محل سکونت دانشجویان را در سایت صندوق رفاه دانشجویان ثبت کنند.

وی افزود: همچنین در نامه ای که وزیر علوم به دکتر عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم ارسال کرده، آمده است: دانشگاه ها از این به بعد در هر رشته ای که بخواهند دانشجو پذیرش کنند باید امکانات رفاهی را داشته باشند.

در غیر این صورت نمی توانند در آن رشته دانشجو پذیرش کنند.

گنجی در ادامه به ماده 8 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره و تصریح کرد: 18 مورد از این قانون به مراکز آموزشی، اداری، مالی و رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو بدون فراهم کردن امکانات رفاهی متوقف شد

پذیرش دانشجو بدون فراهم کردن امکانات رفاهی متوقف شد