مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 07:172022-05-13اقتصادي

ضرورت اصلاح سیاست های عرضه و توزیع نان در مشگین شهر


در مشگین شهر در حوزه نان چند سیاست غلط در گذشته وجود داشته که اکنون نیز ادامه دارد و این موجب بروز مشکلات شده که اصلاح این سیاست ها باید جز الزامات باشد.

- ، ایرج بیگدلو شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: در مقطعی از زمان ارز ترجیحی توسط دولت وقت ایجاد شد تا برای واردات کالاهای اساسی و ضروری مردم در اختیار وارد کنندگان قرار گیرد اما متأسفانه تنها 18 درصد این ارزها به کشور برگشت و 82 درصد آن در خارج از کشور تبدیل به ملک و سرمایه شد.

وی در رابطه با نهاده های دامی گفت: نقش دولت صرفاً حمایتی بوده و قرار نیست کل علوفه و غذای این دام ها به عهده دولت باشد و هرکس که به فکر سرمایه گذاری در حوزه دام است طبیعتاً باید به فکر علوفه نیز باشد چرا که با توجه به تفاوت نرخ نهاده های دامی در بازار، اکثر دامداران و یا افراد سودجو با خرید آن با ارز ترجیحی و فروش در بازار آزاد سودهای کلانی را صاحب می شوند.

فرماندار مشگین شهر با اشاره به اینکه ماهیانه 66 میلیارد تومان یارانه آرد در استان پرداخت گفت: در مشگین شهر نیز در حوزه نان چند سیاست غلط در گذشته وجود داشته که اکنون نیز ادامه دارد و این موجب بروز برخی مشکلات در حوزه نان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح سیاست های عرضه و توزیع نان در مشگین شهر

ضرورت اصلاح سیاست های عرضه و توزیع نان در مشگین شهر