مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-05-12حوادث

مهار حریق انبار چینی و خطری که از بیخ گوش بازار اصفهان گذشت


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با تلاش آتش نشانان و اعزام بیش از 17 ایستگاه آتش نشانی حریق انبار چینی و بلور محدوده خیابان هاتف مهار و از سرایت به مغازه های مجاور و بازار اصفهان پیشگیری شد.

-   مغازه های بازار اصفهان باید به قید فوریت ایمن سازی شوند  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تأکید بر رعایت موارد ایمنی توسط مغازه داران داخل بازار گفت: حتی 10 درصد هم در مغازه ها موارد ایمنی رعایت نمی شود و یک کپسول آتش نشانی که می تواند در دقایق اولیه حریق مانند یک ایستگاه آتش نشانی عمل کند، مغازه داران از آن دریغ می کنند و نیاز است همه کسبه رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه در این حریق هیچ آسیبی به بخش میراث فرهنگی و بدنه بازار و میدان امام وارد نشد، افزود: حریق، ریزش آوار و تخریب از مشکلات بازار اصفهان است و نیاز است با حمایت اتاق اصناف، شهرداری و میراث فرهنگی هر چه سریع تر تا فاجعه ای رخ نداده، اقدام کنند و بعد از وقوع حادثه هیچ اقدامی فایده ندارد.

کاوه آهنگران خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم را آتش نشانی اصفهان انجام داده و آموزش های لازم داده شده، اما نیاز به یک جهاد ملی و حمایت دولتی دارد که با اجبار مغازه ها و تحت فوریت ایمن سازی شوند و موارد ایمنی را رعایت کنند تا میراثی که مربوط به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار حریق انبار چینی و خطری که از بیخ گوش بازار اصفهان گذشت

مهار حریق انبار چینی و خطری که از بیخ گوش بازار اصفهان گذشت