مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-12بين الملل

مرگ یک میلیون آمریکایی و دو میلیون اروپایی بر اثر کرونا


بایدن در این بیانیه ای درباره جان باختگان در اثر ویروس کرونا نوشت: «[آمریکا] به نقطه عطف تأسف برانگیزی رسیده و هرکدام از اعداد مربوط به این آمار، - بایدن در این بیانیه ای درباره جان باختگان در اثر ویروس کرونا نوشت: [آمریکا] به نقطه عطف تأسف برانگیزی رسیده و هرکدام از اعداد مربوط به این آمار، فقدانی غیر قابل جبران است .

با عبور شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از مرز یک میلیون نفر، سازمان جهانی بهداشت از رسیدن شمار قربانیان این بیماری در اروپا به دو میلیون نفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به یک میلیون نفر رسیده و از سوی دیگر دو میلیون نفر در اروپا بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، جو بایدن رییس جمهور آمریکا که قرار است میزبانی نشستی با محور ویروس کرونا را بر عهده داشته باشد روز پنجشنبه رسیدن شمار قربانیان این بیماری در کشورش به مرز یک میلیون نفر را اعلام کرد.

بایدن در این بیانیه ای درباره جان باختگان در اثر ویروس کرونا نوشت: [آمریکا] به نقطه عطف تأسف برانگیزی رسیده و هرکدام از اعداد مربوط به این آمار، فقدانی غیر قابل جبران است .

رییس جمهور آمریکا درباره این تعداد موارد فوت در اثر کرونا نوشت: به خاطر این همه گیری یک خانواده، یک جامعه و یک ملت برای همیشه عو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک میلیون آمریکایی و دو میلیون اروپایی بر اثر کرونا

مرگ یک میلیون آمریکایی و دو میلیون اروپایی بر اثر کرونا